Me reguleerime rattaid peaaegu kõigi automarkide eri mudelitel, selleks kasutame HOFMANNi professionaalset 3D-stendi. Kord poole aasta jooksul kontrollitakse ja kalibreeritakse varustust (sh tõstukit) ennast. Tuleb meeles pidada, et oluline pole mitte ainult see, et stend oleks õigesti konfigureeritud ja kalibreeritud, ka tõstuk ise peab olema laseri abil õigele tasemele viidud.
Iga päev reguleerime keskmisel 2-6 auto sildasid.
Teenuse pakkumiseks kulub kuni 1 tund, esi- ja tagasilla reguleerimise hind on 60€.
- Esmalt kontrollitakse sõiduki veermikku (rehvid, õõtshoova puksid, õõtshoova šarniirid, sisemised ja välimised rooliotsad, roolilatt, vedrud, amortisaatorid, lõtkud ratastes), sest veermik peab olema korras selleks, et oleks võimalik vedrustuse komponente õigesti reguleerida. Tõrgete esinemisel teostame vajaliku hinnaarvutuse ja koos autoomanikuga arutame läbi, palju edasised parandustööd maksavad. Sellisel juhul maksab klient ainult vedrustuse kontrollimise eest.
- Järgmisena kontrollitakse rehvirõhkusid.
- Mõõtmised ja reguleerimine viiakse läbi autodel, mille tagasilla rattad on reguleeritud. Reguleeritava tagasillaga autodel alustame tagasilla reguleerimisest, sest auto ei saa otse sõita, kui tagumised rattad liiguvad eri suundades.
Me soovitame auto sildasid reguleerida tavapärase kasutuse korral kord või kaks aastas.
Esmased märgid sellest, et autosillad vajavad reguleerimist
- Autorool on otse, kuid auto liigub külgpidiselt või auto sõidab otse, kuid autorool ei ole otse.
- Rehv on küljelt nähtavalt kulunud.
- Teostatud on parandustööd, mis võivad mõjutada silla asendit.
- Auto sõitis läbi väga suurest august või tabas autoratas kõnniteeserva.
- Rattad on mitu korda suuremate mõõtmetega.
Miks on üldse tarvis auto sildasid reguleerida?
- Õigesti reguleeritud parameetritega rattad võimaldavad autol sõita sirgelt ja paremini juhitult.
- Kütusekulu väheneb.
- Rehvid kuluvad aeglasemalt.